9 september was de onvergetelijke Multisportdag Zichtbaar Sportief @avdespartaan. Na maanden van voorbereiding kon deze sportdag voor mensen met een visuele beperking van start gaan.
.
Wat een fantastische dag: de deelnemers werden opgehaald bij station Sassenheim om naar het atletiekcomplex in Lisse te gaan. De hele dag was verzorgd met lunch en barbecue, maar vooral voor het sporten. Voor sommige bijna soort reünie en voor anderen juist een kennismaking met lotgenoten. In de leeftijd van 8 tot 80 waren de deelnemers er met een partner, een vriend of vriendin, met een ouder of juist een kind die mee was.

Mooi om te zien hoe men elkaar aanmoedigde bij verschillende sportactiviteiten.

➡️Zonder de accommodatie van Atletiek Vereniging De Spartaan Lisse en alle buddy’s, trainers, medewerkers bij de bar, vrijwilligers was het nooit zo’n mooie dag geworden. In het bijzonder Sandra, die al maanden met ons de voorbereidingen heeft gedaan en deze dag tot een succes heeft gemaakt.

➡️Bedankt alle deelnemers voor jullie komst, jullie enthousiasme, interesse en gezelligheid voor deze Multisportdag. Natuurlijk ook voor jullie buddy’s.

➡️ Bedankt Oogvereniging voor jullie betrokkenheid. In het bijzonder Rik, die ons tips en advies gegeven heeft in aanloop naar de sportdag en zijn contacten heeft aangeboord.
.
➡️Bedankt Annemarie van Zichtbaar Actief. Een mooie samenwerking van @oogvereniging @konvisio @konvisiobewegen @bartimeus_nl @nocnsf @gehandicaptensportnl. Voor jullie PR en enthousiasme voor deze dag.

➡️ Bedankt alle organisaties voor jullie inzet om deze dag zoveel verschillende sporten te promoten en dat we gebruik konden maken van jullie faciliteiten. Fietsmaatjes Hillegom- Lisse, Fietsmaatjes Teylingen, Runningblind, runningblind Leiden, Showdown GSV de Sleutels Leiden, De Spartaan, Rowingblind, Blinde liefde voor salsa, Fitness Queen.
➡️ Bedankt alle sponsoren die deze dag hebben ondersteunt en mogelijk hebben gemaakt.
➡️ Bedankt sponsoren die een bijdrage gedaan voor de cheque die we hebben kunnen overhandigen aan de Landelijke Stichting Blinden en Slechtzienden. Een bedrag van € 5.000,- hebben we kunnen overhandigen.