20/03/2017

Lions leden van Lisse de Oude Duinen gingen op dinsdag 7 maart 2017 bij elkaar op huisbezoek. In kleine groepjes werden zij gastvrij ontvangen bij leden die deze avond voor het diner zorgden.

Tijdens de open haard avond werd van gedachten gewisseld over uiteenlopende onderwerpen: Clubrelateerd of niet; bedoeld elkaar beter te leren kennen in andere setting dan de tweewekelijkse clubbijeenkomst in restaurant het Oude Dykhuys.Lions leden van Lisse de Oude Duinen gingen op dinsdag 7 maart 2017 bij elkaar op huisbezoek.

In kleine groepjes werden zij gastvrij ontvangen bij leden die deze avond voor het diner zorgden. Tijdens de open haard avond werd van gedachten gewisseld over uiteenlopende onderwerpen: Clubrelateerd of niet; bedoeld elkaar beter te leren kennen in andere setting dan de tweewekelijkse clubbijeenkomst in restaurant het Oude Dykhuys.