16/02/2018

OPNIEUW REUZE BLOEMEN MOZAIEK IN LISSE

Na een afwezigheid van ruim 10 jaar zal in april weer een reuze bloemen mozaïek verrijzen op ‘t Vierkant in Lisse. Lionsclub De Oude Duinen Lisse is als initiatiefnemer, samen met de Stichting Bloemen Mozaïek Lisse,  volop bezig met de voorbereidingen van dit spektakelstuk dat van 13 tot 18 april 2018 te zien zal zijn.

Op vrijdag 13 april om 11 uur zal op ’t Vierkant in Lisse een 4 x 6 m2 groot bloemen mozaïek onthuld worden. Het mozaïek zal het kunstwerk  “Lucht en Water 1”  van de kunstenaar M.C. Escher uitbeelden.  Een week voordat het bloemencorso door het centrum van Lisse gaat, zal van 13-18 april dit bloemen mozaïek het ’t Vierkant sieren.

De Lionsclub is volop bezig met de voorbereidingen van dit grote project.  Er is een nauwe samenwerking met de organisatie Bloemen Mozaïek Lisse, die al jaren met veel plezier en succes een bloemen mozaïek route organiseert. Op zaterdag 14 april zal ook het Reuze Mozaïek onderdeel zijn van de mozaïek route. De toegang is gratis.

Programma:

12 april: het steken van het mozaïek

13 april: 11 uur onthulling van het mozaïek

14 april: Reuze mozaïek als onderdeel van de bloemen mozaïek Route

13-18 april: Reuze mozaïek is door iedereen te bewonderen op ’t Vierkant (de laatste dagen, afhankelijk van het weer en de kwaliteit van het mozaïek)

Volg alle activiteiten ook op onze website en  social media

www.mymagazine.today/lions-reuzemozaiek

@reuzemozaiek