Op 18 mei organiseren we voor onze leden een digitale wijnproeverij met een goed programma! We gaan het nuttige met het aangename combineren, want het doel is om naast de proeverij ook wijn te kopen/ verkopen voor het goede doel namelijk de hersenstichting. Een onderwerp waar we als club persoonlijk betrokken mee zijn.

We hebben deze avond een presentatie van een neuroloog die nauw betrokken is bij een onderzoek in haar vakgebied, hersentumoren. Het is altijd interessant om informatie uit eerste hand te krijgen en we zijn dan ook blij dat deze arts werkzaam bij het HMC ons meer vertelt over het onderzoek waar ze actief mee bezig is.

De proeverij organiseren we in samenwerking met Wereld Wijnen.. Martijn heeft een mooie lijst van wijnen samengesteld die we dinsdag zullen proeven tijdens de quiz die hij heeft gemaakt voor ons. Wereld Wijnen is niet alleen een wijnwinkel waar je uitstekend wordt geadviseerd voor een heerlijke wijn bij een gerecht of voor een cadeau, maar organiseert ook wijnproeverijen en levert wijn aan diverse horeca gelegenheden in de regio.

Lionsclub De Oude Duinen, heeft verschillende jaren met veel succes wijnproeverijen georganiseerd. Helaas is het momenteel niet mogelijk om deze op die manier te organiseren, maar een digitale wijnproeverij is zeker een goed alternatief.

Wil je wijn bestellen van de bestellijst of heb je er een vraag over? stuur dan een mail naar lisse.deoudeduinen@lions.nl of neem contact op met 1 van onze leden.