In de afgelopen jaren werd op verschillende locaties en met verschillende wijnleveranciers door actieve Lionsleden gewerkt aan dit evenement. Een wijnproeverij waarvan een groot deel van de opbrengst bestemd was voor verschillende projecten in de regio, gericht op kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De locaties varieerden van het Koetshuis van Kasteel Keukenhof, het Kasteel zelf, en afgelopen jaar de Oude Jeroenkerk in Noordwijk Binnen. Naast de wijnen, afgelopen jaar verzorgd door wijnkoperij Okhuijzen uit Haarlem, gaven verschillende leveranciers van lekkernijen acte de presence. Zoals bijvoorbeeld, Smaakhuis Lisse, Huize van Wely uit Noordwijk. De hapjes die rondgingen waren onder leiding van Chefkok Alfred van Dijk van restaurant Het Oude Dijckhuijs te Lisserbroek gemaakt door de Lionsleden en aangeboden door het restaurant. Stichting Cardea was het goede doel in 2016. Voor editie 2017 worden de plannen in de komende maanden uitgewerkt door de wijncommissie van Lionsclub Lisse De Oude Duinen.