Het is bijna een traditie te noemen, de jaarlijkse zomertassen voor een aantal voedselbanken in de regio.

Op 11 juli kwamen weer  een aantal Lionsleden bij elkaar om deze keer, fleurige koeltassen te vullen.

Zeker door de goede voorbereidingen van een aantal Lionsleden en hun partners, konden we al snel aan de slag.

De tassen werden gevuld, met spelletjes, zonnebrand, koelelementen voor de koeltas, spinners, appels, appelstroop, koekjes, limonadesiroop, beachbalset en bonnen voor het zwembad.

Al snel stonden de goed gevulde tassen klaar om naar de diverse voedselbanken (Hillegom, Lisse en Teylingen) gebracht te worden voor de diverse gezinnen.

Vorig jaar kregen we een reactie terug  : "het leek wel Sinterklaas in de zomer". En we hebben het idee, dat dat zelfde gevoel nu ook boven komt.

We hopen dat de gezinnen er veel plezier aan beleven om het weer uit te pakken.  Hele fijne zomer !!!